Kismama menyasszonyi ruha varrás

 "A nő járja az élet igazi útját. Ő a művészet. Még beszélni se tud, mikor már meg tudja különböztetni a szépet a nemszéptől. 

Csak az az élet lehet boldog ezen a földön, amelyiknek a lelke - levegője a szép."
Gárdonyi Géza


Szeretem, amikor a menyasszony nem titkolja, hogy kismama, nem akar olyan ruhát felvenni, amibe belenyomorgatja a pociját, szeretem, amikor olyan menyasszonyi ruhát tervezhetek, amiben kiteljesedik gyönyörűséges áldott állapota.
Nem is tudok szebbet írni annál, amiket a  kismamáim küldtek nekem az esküvőjük után:




Szia Dia!

Küldöm a képeket...
Próbáltam kiválasztani a legjobban látszókat ( ruha miatt )
Olyan jó volt újra élni az emlékeket!
Csodaszép nap volt, csodaszép ruhában!!!!
Köszönöm Neked, hogy megvalósítottad az álomruhámat!
Nagyon örülök, hogy Rád találtam!!!

Puszillak!

Bogi



Szia Dia!

Most jöttünk nászútról.. Az esküvőn nagy sikere volt a turbánnak... nagyon jól sikerült. én is imádtam/dom...

Ja és ugye én sem tudtam miben lesz Zoli és így összeöltöztünk...

 clinder = turbán

sétapálca= kard alakú virág

 

meg hát jó volt a varrónőm akivel megálmodtuk J

Köszi még egyszer mindent.

 

Anita